Zumbul

Zumbul
En Seçkin, En Kaliteli, En Ucuz Satranç Ürünleri

30 Aralık 2014 Salı

TSF Yönetimine Eleştiriler Tarihçesi - Quosque tandem abutere, patientia nostra


Sevgili Dostlar,

Türkiye Satranç Federasyonu başkanlık koltuğunu bana göre çok başarısız olmasına karşın işgal eden Gülkız Tulay Hanıma yönelik eleştirilerimi aşağıda başlıklar halinde özetliyorum. 

Bundan sonra bloğumun sağ tarafına koyduğum kum saatine tıklarsanız bu kronolojiyi de görebileceksiniz. 

Sık sık beni arayan dostlarımız sorunca ben de bir arada başlıklar halinde toplayayım dedim bulması kolay olsun diye.

Eskiden Yeniye tarih sırasıyla: 


26 Eylül 2014 Cuma günü "80 TL'lik Kupa Bizim Hakkımız" başlıklı yazımla, Federasyonumuzun Türkiye İş Bankası Süper Satranç Liginde verdiği kupa için yorumumu, 

18 Ekim 2014 günü “Satrançta Kişiye Göre Hukuk” başlıklı yazımla TSF’nin nasıl hukuk dışı uygulamalardan bulunduğunu,

8 Kasım 2014 günü yazdığım “Batum’da Haçapuri!” başlıklı yazımla,  cebimize konmuş Avrupa Yaş Grupları Şampiyonasını cümbür cemaat gidilen bir kafileyle nasıl kaybettiğimizi,

15 Kasım 2014 günü yazdığım “Kuruntu” başlıklı yazımla, imla ve mantık açısından anlaşılması zor bir yazıyla bana saldıran şahsın aslında yönetim ve FIDE ilişkilerinde ne kadar bilgisiz olduğunu 

18 Kasım 2014 günü yazdığım “Carpe Diem” başlıklı yazımla, “eleştirilerimin genel nedenlerini” 

20 Kasım 2014 günü yazdığım “Bayrağıma Dokunma” başlıklı yazımla, TSF’nin logomuzu nasıl yok etmeye ve deforme etmeye çalıştığını ve nedenli büyük bir yanlış yaptığını,

21 Kasım 2014 günü yazdığım “Ana Statüde Ne değişecek?” başlıklı yazımda, Ana Statü taslağının nasıl gizli saklı Genel Kurula getirilmek istendiğini, 

23 Kasım 2014 günü yazdığım “Alea Iacta Est” başlıklı yazımda Mali Genel Kurulda gördüğüm bir çok sorunu ve artık dönüşü olmayan bir yola girdiğimizi anlattım.

Ardından 2014 Mali Genel Kuruluna ilişkin olarak sırasıyla;

"Mali Genel Kurul -1 “Ubi Dubium Ibi Libertas” başlıklı ve 25 Kasım 2014 günlü,

Mali Genel Kurul -2” başlıklı ve 29 Kasım 2014 günlü,

Mali Genel Kurul -3 (Quae fuerant vitia mores sunt) başlıklı ve 2 Aralık 2014 günlü,




ve son olarak 

"Mali Genel Kurul – 7" başlıklı yazımı yayınlamıştım.

"Mali Genel Kurul - 8 (7,5'tan sekiz) Piscis primum a capite foetet"  31 Aralık 2014 günü yayınlandı.

"Mali Genel Kurul - 9 iustitia omnibus" 14 Ocak 2015 günü yayınlandı.

"Mali Genel Kurul -10 Exporto Crede" 22 Ocak 2015 günü yayınlandı

"Mali Genel Kurul – 11 Faber est suae quisque fortunae" 9 Şubat 2015 günü yayınlandı.

"Türkiye Küçükler Şampiyonası Başlıyor - Aut disce aut discede"  25 Ocak 2015 günü yayınlandı

"Seçme Ölçütleri - Tempus Fugit" 27 Ocak 2015 günü yayınlandı

"Seçme Ölçütleri -2 Tempus Fugit" 28 Ocak 2015 günü yayınlandı

"Bile Bile Lades" 3 Şubat 2015 günü yayınlandı

"Türkiye Kupası Garabeti" 5 Şubat 2015 günü yayınlandı.

"TSF'nin Yeni Dergisi Satranç" 7 Şubat 2015 günü yayınlandı.

"Bu nasıl bir federasyon? Ipsa scientia potestas est" 13 Şubat 2015 günü yayınlandı.

"Alt Yapı Nasıl Yok Ediliyor? Özendirme Ödülleri 1" 17 Şubat 2015 günü yayınlandı

"Ne yazıkki Hüsne Aslan son değildi" 23 Şubat 2015 günü yayınlandı.

"Satrançta Cinsiyet Ayırımı / Özendirme Ödülleri - 2 -" 25 Şubat 2015 günü yayınlandı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder